Veelgestelde vragen:

Deze pagina maakt je wegwijs in wie wij zijn en wat wij doen. Ook kun je hier naar alle waarschijnlijkheid een antwoord op je vraag vinden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stel de vraag dan rechtsstreeks aan ons via e-mail of telefoon.

De FAQs

Wat je van ons kunt verwachten!

Zijn jullie erkend installateur en wat betekent dat?

Ja, wij zijn erkend InstallQ installateur. Een installQ installateur:

  • is gediplomeerd.
  • houdt vakinformatie bij door bijscholing en vakliteratuur.
  • werkt veilig en conform de wettelijke voorschriften.
  • wordt regelmatig gecontroleerd.
  • heeft zegelrecht.

Check de website: echte installateur voor meer informatie.

Zijn jullie gediplomeerd?

Ja.

Wat is jullie uurtarief?

41,50 euro excl. BTW.

Lossen jullie ook storingen op? 

Ja. Wij hebben echter geen storingsdienst. 

Lossen jullie ook storingen op buiten reguliere werktijd?

Nee. Als zelfstandige zonder personeel blijft er vaak na reguliere werktijden nog genoeg werk over om zorg voor te dragen in de vorm van o.a. administratie en eventuele werkvoorbereiding. Je kunt proberen om de storing (deels) te verhelpen door een kijkje te nemen op onze pagina: Eerste hulp bij storing. Mocht je er niet uitkomen en je hebt spoed, dan adviseren wij het inschakelen van een bedrijf met een 24/7 storingsdienst.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn elke maandag t/m vrijdag beschikbaar tussen 07:45 en 16:45.
Kunnen werkzaamheden echt niet op een ander moment plaatsvinden dan in het weekend, dan kan hiervoor een afspraak worden ingepland.

Waar kan ik jullie voor inschakelen?

Zie onze hoofdpagina!

Hoe lang bestaat Hendriks Elektro al?

Hendriks Elektro is in 1971 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Komen jullie ook buiten kantooruren eventuele opdrachten bekijken?

Uiteraard! Niet iedereen is overdag thuis. Je kunt ons telefonisch of via e-mail bereiken voor een afspraak. Een beller = sneller!

Kan ik jullie ook inschakelen voor kapotte apparatuur?

Nee, wij repareren geen apparatuur.